Darmowa dostawa od 499 zł netto! 1 500,00  left to free shipping

Na terenie miasta Łodzi darmowa dostawa od 100 zł netto! wpisz kod: ŁÓDŹ

REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego B2B
www.dobrenapoje.pl

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dobrenapoje.pl, dostępny pod adresem internetowym www.dobrenapoje.pl prowadzony jest przez
    KDŁ GROUP SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000386619, NIP: 7292693432,
    REGON: 101087490, kapitał zakładowy 30.000,00 złotych.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest wyłącznie do krajowych podmiotów gospodarczych i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem niniejszej strony internetowej.

§ 2 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – KDŁ Group Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Suwalskiej 25/27, kod pocztowy 93-176 Łódź wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000386619, NIP: 729-26-93-432, REGON: 101087490, kapitał zakładowy 30.000,00 złotych.
  2. Klient – każdy podmiot będący Przedsiębiorcą dokonujący zakupów związanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową za pośrednictwem niniejszego Sklepu.
  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu w ramach realizacji bezpośrednich potrzeb prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://dobrenapoje.pl
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10.  Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  12. Produkt / Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  14. Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 8:00 a 16:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

§ 3 KONTAKT ZE SKLEPEM

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Suwalska 25/27, 93-176 Łódź
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 607 071 539
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 92 1030 0019 0109 8503 0010 6093 Bank Handlowy w Warszawie S.A.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze.

§ 4 INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż hurtową napojów za pośrednictwem Sklepu, na rzecz Klientów.
  2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  3. Ceny w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami netto. Ceny produktów, które kwalifikują się pod odpowiednie przepisy prawa zawierają w sobie opłatę cukrową.
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, podatek VAT oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, obsługę, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  5. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, obsługę, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

§ 5 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia realizowane są za pośrednictwem strony dobrenapoje.pl
  2. Zamówienia można składać również za pośrednictwem poczty e-mail pisząc na adres e-mail: [email protected] 
  3. Do składania zamówień uprawione są wyłącznie krajowe podmioty gospodarcze, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
  4. Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy regulamin.
  5. Do składania zamówień nie jest wymagana rejestracja konta.

§ 6 OFEROWANE METODY DOSTAWY, PŁATNOŚCI ORAZ FAKTURY

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    a. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: 93-176 Łódź, Suwalska 25/27 bądź inny wskazany przez sprzedającego po finalizacji zamówienia (po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą).
    b. Wysyłka zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich / przewozowych.
    c. Bezpośrednia dostawa towaru przez Sprzedawcę pod adres wskazany przez Klienta (po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą).
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy.
    b. Płatność za pośrednictwem bramki płatności operatora Przelewy24 (wówczas, gdy taka opcja zostanie udostępniona Klientowi podczas składania zamówienia) – Klient może ponieść dodatkowe koszty opłaty transakcyjnej o czym zostanie poinformowany przed zatwierdzeniem zamówienia.
  3. Sprzedawca ma prawo ograniczać dostępne sposoby płatności.
  4. W przypadku dostawy produktów do Klienta dostawę uważa się za wykonaną z chwilą jego przekazania firmie kurierskiej / przewozowej.
  5. W przypadku osobistego odbioru produktów przez Klienta lub ich dostawy zrealizowanej bezpośrednio przez Sprzedawcę – dostawę uważa się za wykonaną z momentem odbioru produktów od Sprzedawcy.
  6. Każda transakcja jest potwierdzona przez Sprzedawcę wystawieniem faktury, która jest przesyłana w formie elektronicznej.
  7. Faktura elektroniczna dostarczana jest na adres e-mail, który zostaje podany przez Klienta podczas rejestracji lub składania zamówienia. Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o każdorazowej zmianie adresu e-mail.
  8. W przypadku braku aktualizacji adresu e-mail przez Klienta, Sprzedawca będzie stosować ostatni adres e-mail, który był w jego posiadaniu- faktura będzie uznana za prawidłowo doręczoną.
  9. Sprzedawca nie odpowiada za błędne dane na fakturze, jeśli Klient wskaże nieprawidłowe dane podczas składania zamówienia lub rejestracji konta.
  10. W przypadku, gdy Sprzedawca nie prześle faktury drogą elektroniczną, wówczas faktura zostanie przesłana w formie papierowej na adres korespondencyjny lub dostawy wskazany przez Klienta w zamówieniu.

§ 7 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
  8. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  9. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, obsługę, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  10. Termin dostawy zamówionych produktów do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia Sprzedawca wskaże krótszy termin.
  11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

§ 8 REKLAMACJA

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy produktu Klient ma prawo do reklamacji.
  3. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
  4. Klient zobowiązany jest przy odbiorze sprawdzić kompletność zamówienia, oraz czy jest ono wolne od wad.
  5. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą produktów.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  8. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany przez sprzedawcę.

§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Termin 14 dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Produktów.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Produkty ulegają zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany przez Sprzedawcę.
  4. Koszty przesyłki zwracanych Produktów pokrywa Klient. Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane przez Sprzedawcę.
  5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, lecz nie później niż 7 dni roboczych od dnia, w którym został zwrócony towar. Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności Klientowi do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania.
  8. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientom w odniesieniu do umów, w których Produktem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  9. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientom w odniesieniu do umów, w których Produktem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  10. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientom w odniesieniu do umów o świadczenie Usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.
  11. Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę Sprzedaży Klientowi ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia w dowolnej formie.
  12. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

§ 10 DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Administratorem danych osobowych jest KDŁ GROUP sp. z o.o., adres siedziby: 93-176 Łódź, ul. Suwalska 25/27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000386619, NIP: 729-26-93-432, REGON: 101087490, kapitał zakładowy 30.000,00 złotych, email: [email protected]
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

Unijne rozporządzenie: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (w skrócie nazywane „Rozporządzeniem”), a także krajowe ustawy o ochronie danych osobowych.

Jakie dane będą przetwarzane?

Dane jakie będziemy przetwarzać są zależne od świadczonych usług m.in:

• dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, NIP, REGON)
• dane adresowe (kod, kraj, miasto, ulica, numer domu)
• dane transakcyjne (zamówienia, faktury proforma, faktury sprzedaży, faktury zaliczkowe, paragony, numery kont bankowych, umowy)

Komu zostaną udostępnione moje dane osobowe?

Dane osobowe będą udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych zakresie innym odbiorcom tj.: kontrahentom realizującym usługi na rzecz KDŁ GROUP SP. Z O.O.. na podstawie zawartych umów. np: firmom windykacyjnym, kurierom, operatorom pocztowym. Dane mogą być udostępnione również podmiotom działającym na podstawie przepisów prawa (organom publicznym), w tym m.in. prokuraturze, Policji oraz Urzędowi Skarbowemu – w związku z realizacją obowiązków prawnych ciążących na Spółce.

Czy dane będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?

Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC i Facebook, Inc w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Czy dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub czy podlegają profilowaniu?

Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane.

Jak długo będą przetwarzane moje dane?

Dane będą przechowywane/przetwarzane:

jeśli dane dotyczą zawartej z KDŁ GROUP Sp. z o.o. umowy to nie krócej niż przez okres niezbędny do zrealizowania umowy, wykonania obowiązków sprawozdawczości rachunkowej oraz przedawnienia roszczeń mogących wynikać z umowy (tj. co do zasady do 6 lat od wykonania umowy),
jeśli są zebrane w celu innym niż realizacja umowy, to do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie w tym celu.

Jakie posiadam prawa w stosunku do moich danych?

Prawa, które przysługują każdej osobie to:

prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych(art. 15 Rozporządzenia), ich sprostowania (art. 16 Rozporządzenia),
prawo do przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia),
prawo do usunięcia danych (art. 17 Rozporządzenia) przysługujące w określonych w Rozporządzeniu przypadkach
prawo do ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia).
prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych (art. 21 Rozporządzenia). W przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją umowy lub w trakcie realizacji, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości realizacji części wszystkich usług w ramach umowy i może zostać potraktowane jako wypowiedzenie umowy.
prawo do cofnięcia zgody (art. 6 ust 1 lit a) Rozporządzenia), w przypadkach kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody
prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą) w przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia

Skąd mamy dane?

Twoje dane zostały pozyskane bezpośrednio od Ciebie w trakcie realizacji naszych usług. Dane mogły zostać pozyskane za pomocą formularza kontaktowego.

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. 
  3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.